.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی فردی متعهد، کارآمد، اصولگرا، مدیر و فداکارند
آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی در پاسخ به پرسش انتخاباتی جمعی از طلاب و فضای حوزه علمیه قم تاکید کردند: آقای رضایی فردی متعهد، کارآمد، اصولگرا، مدیر و فداکار هستند و حضرت امام(ره) در ملاقات حضوری، عنایات خاص خود نسبت به آقای رضایی را به اینجانب ابراز فرموده و در متن حکم صادره خطاب به اینجانب، بر علاقه و تأیید خود نسبت به آقای رضایی تصریح نمودند.
محسن رضایی فردی متعهد، کارآمد، اصولگرا، مدیر و فداکارند

آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی در پاسخ به پرسش انتخاباتی جمعی از طلاب و فضای حوزه علمیه قم تاکید کردند: آقای رضایی فردی متعهد، کارآمد، اصولگرا، مدیر و فداکار هستند و حضرت امام(ره) در ملاقات حضوری، عنایات خاص خود نسبت به آقای رضایی را به اینجانب ابراز فرموده و در متن حکم صادره خطاب به اینجانب، بر علاقه و تأیید خود نسبت به آقای رضایی تصریح نمودند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی ، متن پرسش انتخاباتی جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از حضرت آیت الله طاهری خرم آبادی و پاسخ معظم‌له به شرح زیر است:

بسمه تعالی
محضر مبارک حضرت آیت الله طاهری خرم آبادی (مدظله‌العالی)

بار دیگر ملت ایران در عرصه امتحانی بزرگ و آزمونی الهی قرار گرفته و با حضور خود در صحنه انتخابات، سرنوشت خود را رقم خواهد زد. نظر به اینکه رهنمودها و روشنگری‌های علما و بزرگان دین همیشه سرلوحه عملکرد متدینین و مردم شریف و انقلابی ما بوده و با توجه به سابقه آشنایی حضرتعالی با جناب آقای دکتر محسن رضایی خواهشمند است نظر مبارک خود را در مورد شخصیت ایشان بیان فرمایید.

امید است رهنمودهای علمای اعلام همچون گذشته چراغ هدایت ملت شریف، شجاع و فداکار ایران باشد.

با تشکر
جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم


پاسخ حضرت آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی به پرسش مکتوب جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بدین شرح است:

بسمه تعالی

قریب سی سال است که جناب آقای محسن رضایی را از نزدیک می‌شناسم. ایشان فردی متعهد، کارآمد، اصولگرا، مدیر و فداکار هستند. سابقه آشنایی عمیق اینجانب با ایشان به زمانی بر می‌گردد که از سوی حضرت امام(ره) به نمایندگی معظم‌له در سپاه منصوب شدم.

حضرت امام(ره) در ملاقات حضوری، علاوه بر تاکید به اهمیت سپاه، عنایات خاص خود نسبت به آقای رضایی را به اینجانب ابراز فرموده و در متن حکم صادره خطاب به اینجانب، بر علاقه و تأیید خود نسبت به آقای رضایی تصریح نمودند. تا آن زمان، نماینده حضرت امام(ره) در سپاه فقط در یک فرد خلاصه می شد و وقتی گفتم مایلم در رده های سپاه در سراسر کشور نماینده بگذارم، آقای رضایی نه فقط از این نظر استقبال کردند بلکه در راه‌اندازی تشکیلات نمایندگی امام(ره) ‌در سراسر کشور از هیچ تلاشی مضایقه نکردند و معتقد بودند که پیوند سپاه با روحانیت، بنیان اعتقادی سپاه را برای همیشه تضمین می‌کند.

به نظر بنده، هیچ مساله مهمي در زندگی ایشان نبوده که مرجعیت و روحانیت در آن نقشی نداشته باشند و اینجانب اطلاع موثق دارم که حتی در کوران مبارزات مخفی قبل از انقلاب هم ایشان با ارتباط مستمر با حوزه علمیه، مجوز شرعی مربوط به عملیات مخفی را مستقیماً از نمایندگان تام‌الاختیار حضرت امام خمینی(ره) کسب نموده، سپس اقدام می‌کردند.

سوابق درخشان ایشان در طول سالیان متمادی، از فرماندهی سپاه در دوران دفاع مقدس گرفته تا حضورشان در عرصه‌های مختلف و در سالهای اخیر هم که با حکم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را به عهده گرفته اند و تلاشهای مجدانه ایشان در تدوین سند چشم انداز بیست ساله و تنظیم سیاست‌های کلی نظام (که به تصویب مقام معظم رهبری رسیده) بر همه مبرهن است.

علی‌ای‌حال، ضمن احترام به نظر شورای محترم نگهبان در مورد نامزدهای اعلام شده، تصریح می نمایم که جناب آقای دکتر محسن رضایی مورد تأیید اینجانب می‌باشند و از درگاه حضرت احدیت توفیق روزافزون ایشان را مسألت می نمایم.

سید حسن طاهری خرم آبادی
30 اردیبهشت 1388


گذری بر زندگینامه حضرت آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی :

حضرت آیت الله آقای حاج سید حسن طاهری خرم آبادی از چهره های سرشناسِ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از شاگردان برجسته امام خمینی(ره) است که از نخستین روزهای آغاز نهضت امام(ره) در کنار امام(ره) بود.

ایشان در نهضت عظیم اسلامی در معیت شخصیت های بزرگی همچون شهید دکتر بهشتی، شهید مطهری، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، آیت الله هاشمی رفسنجانی و ... در فعالیت های کلیدی و گسترده علیه رژیم طاغوت، حضور فعال و چشمگیر داشت.

سخنرانی آتشین ایشان در روز 15 خرداد 1342 در صحن حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم، پس از سخنرانی شهید حاج‌آقا‌مصطفی خمینی در خاطره‌ها زنده است که موجی از شور و هیجان آفرید و شعار "یا مرگ - یا خمینی" را فریاد زد و مردم خشمگین، با تکرار این شعار، تظاهرات وسیعی را در قم آغاز کردند.

ایشان از معدود شخصیت هایی است که در کنار دیگر بزرگان و علمای برجسته حوزه علمیه قم، در تأسیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نقش مؤثری ایفا کردند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نمایندگی مجلس خبرگان قانون اساسی انتخاب و در سال 1360 از سوی حضرت امام(ره) به اتفاق چهار تن از علمای دیگر نمایندگی معظم‌له در حج را عهده‌دار شد و از تشکیل اولین مجلس خبرگان رهبری تاکنون و در تمامی ادوار، به عنوان نماینده مجلس خبرگان در این سنگر مهم ایفای وظیفه می نمایند.

حضرت آیت الله طاهری خرم آبادی در سال 1360 در کوران حوادث جنگ به نمایندگی حضرت امام(ره) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شدند که پس از آن در سال 1361 با حکم حضرت امام(ره) ‌برای رسیدگی به وضع مسلمانان پاکستان به آن منطقه عزیمت نمودند. مجدداً در سال 1362 با حکم حضرت امام(ره) به نمایندگی معظم‌له در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزیده شدند.

در اردیبهشت 1368 نیز با فرمان حضرت امام(ره) به عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی جمهوری اسلامی منصوب شدند.

در روز 14 خرداد 1368 پس از ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و در زمانی که مجلس خبرگان برای تعیین رهبر، تشکیل جلسه داده بود، نقلِ نظر مبارک امام(ره) در مورد مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توسط حضرت آیت الله طاهری خرم آبادی – که تا آن زمان تنها شمار معدودی از آن مطلع بودند – راهگشا و روشنگرِ تصمیم مجلس خبرگان واقع شد.

آیت الله طاهری خرم آبادی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال 1378 به عنوان امام جمعه موقت تهران و عضو فقهای شورای نگهبان منصوب شدند که به دلیل کسالت نتوانستند اقامه نماز جمعه را ادامه دهند.

ایشان در سال 1380 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست مجمع مشورتی فقهی شورای نگهبان که وظیفه بررسی فقهیِ مصوبات مجلس شورای اسلامی و ارائه نظر فقهی و مشورتی به فقهای شورای نگهبان را بر عهده دارد، برگزیده شدند.

شایان ذکر است مسئولیت های مختلف و حساس ایشان، به هیچ وجه معظم‌له را از فعالیت های علمی، تحقیقی باز نداشته و کرسی دروس خارج ایشان در حوزه مقدسه علمیه قم در سنوات پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه تعطیل نشده و همچنان برقرار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نجم 2 خرداد 1388
سلام شمال نيوزي ها !
اين طور كه شما اين روزها از جناب محسن رضايي دفاع مي كنيد و تيترهاي .... مي زنيد، از اين اخبارتان نتيجه معكوس خواهيد گرفت و به مراد اصلي تان ( تبليغ براي آقاي محسن رضايي) نخواهيد رسيد! چه بسا كم كم اين خبرها دارد تبديل به ضد تبليغ مي شود ..... !

مردم اجتماع چه كار به اين دارند كه مادر خاتمي به چه كسي رأي خواهد داد !!!!؟ آيا مادر خاتمي داراي شخصيت اجتماعي آنچناني يا داراي فلان مقام سياسي و فرهنگي و ..... است كه درج اين خبر براي خوانندگان جذاب باشد!!؟؟؟ آيا صرف اين كه فلان خبرگزاري يا سايت خبري اين خبر رو رفته، شما هم بايد عين اون رو با كمي اضافات بياريد رو سايت !!!؟؟؟
متاسفانه رسانه هاي داخلي و سايت هاي خبري و اطلاع رساني بدون توجه به اصل عدم گرايش و وابستگي رسانه ها، هميشه به صورت خيلي واضح و روشن از افرادي خاص حمايت مي كنند و هميشه همين طور بوده كه خواستند به مردم بقبولانند كه اين طوري است(فقط منظور خودشان را) اما به ندرت پيش مي آيد كه مسئله اي را تحليل كنند و قضاوت را به عهده بينندگان بگذارند.... يعني به صراحت از فرد يا جرياني حمايت نكنند البته وقتي هم مي خواهند همه بدانند كه اين سايت حامي يك فرد يا جرياني خاص است، صفحات سايت پر از تيترهاي معنادار ( در حد افراط ) مي شود كه نتيجه عكس آن رخ مي دهد ( يعني دور شدن خوانندگان از آن افراد و جريان ها )......
لطفاَ به نمونه هايي زير ( كه برگرفته از سايت شماست) دقت كنيد :

١. مادر خاتمی به چه كسی رأی می‌دهد؟
٢. حمایت جمعیت آبادگران مازندران از محسن رضایی
٣. محسن رضایی دوشنبه هفته آینده به گلستان سفر می کند
٤. راه اندازی ستاد راه سوم محسن رضايي
٥. برنامه سفر دکتر محسن رضایی به مازندران
٦. سایت رخداد: رشد حیرت انگیز محسن رضایی در نظرسنجی های دانشگاهی
٧. معرفی رئیس ستاد مردمی انتخاباتی رضایی در گلستان
٨. مازندران در تب و تاب (!!!) سفر دکتر محسن رضایی
٩. عماد افروغ : محسن رضايی پيروز است
١٠. حمایت اساتید و دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی از محسن رضایی
١١. حمایت کشتی گیران مازندرانی از محسن رضایی
١٢. آیا محسن رضایی ارزش رأی دادن دارد؟
و ...... خبرهاي آرشيوي ديگر...........!
به ياد داشته باشيد كه از قديم گفته اند: بهترين دشمني، بد دفاع كردن است!
پس لطفاَ در شيوه حمايت خود از جعبه سياه دفاع مقدس ( دكتر محسن رضايي) دقت فرماييد تا نتيجه بهتري بگيريد. انشاالله.


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.